вівторок, 10 травня 2022 р.

12.05.2022р. Газове різання труб.

 Переходьте за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=bpf2UsGNkKw&t=3s



Виконайте тестові завдання.

 

1.До якого класу відноситься газове зварювання:

а) термічного;                б) термо-механічного.

 

2.Який газ для газозварювання отримують з атмосферного повітря:

а) ацетилен;                б) природний газ;                в) кисень.

 

3.Присадний дріт служить:

а) для захисту металу шва від шкідливої дії повітря;

б) для утворення валика шва;

в) для підвищення температури зварювальної ванни.

 

4.Карбід кальцію отримують:

а) сплавленням коксу з негашеним вапном;

б) методом переробки нафти;

в) взаємодією ацетилену з водою.

 

5.Для одержання навуглецьовувального полум’я в пальник треба подати:

а) більше кисню;

б) більше ацетилену;

в) в однакових пропорціях.

 

6.Якість наплавленого металу і міцність зварного об’єднання при газозварюванні залежить від:

а) довжини полум’я;

б) складу полум’я;

в) діаметру ядра полум’я.

 

7.Потужність зварювального полум’я залежить від:

а) товщини металу;

б) розмірів полум’я;

в) довжини шва.

 

8.Причинами утворення непровпрів є:

а) жорстке закріплення металічного виробу;

б) невірна розробка кромок;

в) невідповідність хімічного складу основного металу і присадки.

 

9.Вибір способу зварювання залежить:

а) вид типу пальника;

б) вид роду металу;

в) вид потужності полум’я.

 

10.Для пониження тиску від балонного до робочого служать:

а) редуктори;

б) манометри;

в) шланги.

 

11.Гранично допустимий тиск в ацетиленовому балоні:

а) 15 МПа;                б) 25 МПа;             в) 2,5 МПа.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар